KONTAKTY

Selva - váhy s.r.o.
Kroměřížská 256
768 24 Hulín
tel: +420 573 351 740
fax: +420 573 352 831
selva@selva.cz

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 13 990 Kč (602 Euro)

NOVINKY

arr3Kadeřnictví a cukráren se může evidence tržeb týkat už od prosinceDáte si u kadeřnice či na kosmetice kafe anebo si u cukráře slupnete u stolečku kremroli? Pak byste... arr3Registrační pokladny proniknou i na farmářské trhy, vláda výjimku zamítlaVláda dnes zaujala negativní stanovisko k návrhu ministra zemědělství Mariana Jurečky a poslance...

» Reklamační řád
Reklamační řád
Reklamační řád internetového obchodu www.selva.cz obsahuje informace potřebné při uplatňování Vaší reklamace zboží nakoupeného v našem obchodě. Společně s Nákupním řádem určuje podmínky prodeje a upřesňuje podmínky a povinnosti prodávajícího (dále jen "provozovatel") a kupujícího (dále jen "zákazník").

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené zákazníkem v internetovém obchodě www.selva.cz (dále jen "zboží").
Provozovatelem je společnost Selva-váhy s.r.o., Kroměřížská 256, Hulín 76824, IČO 26910128
Zákazníkem je subjekt, který s provozovatelem uzavřel smlouvu o koupi zboží.

Záruční podmínky

Vykazuje-li zboží zjevné vady, např. pokud je zákazníkovi předáno v poškozeném balení, je zákazník oprávněn takovéto zboží nepřevzít. Nadále mu však zůstává zachován nárok na poskytnutí řádného plnění od provozovatele či případně možnost stornovat objednávku zboží.
Zákazník je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat provozovatele o zjištěných vadách.
Vyskytnou-li se po převzetí zboží zákazníkem v záruční době vady zboží, je oprávněn uplatnit vůči provozovateli reklamaci vady.
Délka záruční doby se řídí zákonem a je vyznačena na záručním listu. Tato záruční doba vždy běží od převzetí zboží zákazníkem.

Zákazník uplatní reklamaci poštou nebo osobně na adresu:
Selva - váhy s.r.o.
Kroměřížská 256
Hulín 76824

Každá reklamace musí obsahovat:
  • číslo objednávky
  • popis zjištěných závad, včetně toho, jak se projevují, příp. jak působí na funkčnost zboží
  • kopii faktury, dokladu o zaplacení
Provozovatel rozhodne o reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů a vyrozumí o tom zákazníka elektronickou poštou, pokud se se zákazníkem nedohodne jinak. 
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se provozovatel se zákazníkem nedohodne na jiném řešení. 
Provozovatel neodpovídá za opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním po jeho převzetí zákazníkem a za vady způsobené špatnou manipulací se zbožím a jeho neodborným používáním ze strany zákazníka.
Řešení sporu mimosoudní cestou
V případě nevyřešené reklamace do jednoho kalendářního roku může spotřebitel využít práva na řešení sporu mimosoudní cestou. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.